Näh nu jävlar

Det har vart full rulle! och + att internet har gått från att fungera till att inte fungera. Stor omställning i våran familj vill jag lova :P
Igår vart det Springbreak men innan det skulle jag jobba i 6 timmar. Jag hade lovat Emma att jag skulle ringa vid halv sex tiden för det var då jag skulle sluta. Men allt drog ut på tiden och jag var inte klar förns vid halv sju. Jippi! Alla hade ju börjat förfesta redan vid tolv (!!!!) och vissa (de vi skulle till) vid fyra fem tiden. Vi missade alltså det..... tack vare mig. hrm. Det var trubbel på jobbet hela dagen men även det så flöt det på ganska så bra. Vid åtta tiden tog vi oss in till stan. Käka, hinna med alla bussar och ha roligt :P framåt natten blev det dock aningen segt eftersom det var så fruktansvärt äckligt kallt ute, OCH jag fattar inte hur folk kan gå runt i kort korta kjolar, jag skakade så kallt det var.

Idag steg jag upp halv åtta för att fixa iordning frukost på sängen åt mamma. Hon blev jätte glad! Efter att hon hade ätit upp smög jag ner och somnade igen.
Hela dagen har jag och Ellen legat ute på verandan och pressat. Det har ju vart skit bra väder ute och hålla sig borta kunde man inte. Jag har tusentals saker att göra nästa vecka som jag borde ha suttit med hela dagen idag men jag prioriterade annat (a). Kommer ångra det stoooooooooort på fredag. Näh nu ska jag kolla på alla bilder som togs igår!

Mwa

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes. vissa blir brunare än andra...

2009-05-31 @ 22:22:44
Postat av: Empan

Vi vet Ellen! Du blir brunast ha ha ha skitkul! SÅ nu vet alla :D NÖJD?

2009-05-31 @ 22:50:58
URL: http://kiwih.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah

2009-06-02 @ 15:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0