Planering

Emma och jag satt i telefon och kollade tågbiljetter på datorn samtidigt som Emma gång på gång gick ut på toan för att snyta näsan och annat :P medans jag satt och hostade och harklade mig som en gamling. Det är tur att båda är förkylda för då kan man inte klaga på att man inte hör den andre.
Vi vill i alla fall hemskt gärna åka till antingen sthlm eller götet i några dagar så det beror på vad vi hittar för skojsigt! För mig spelar det faktiskt ingen roll. Hittar bäst i sthlm än vad jag gör i götet helt klart :P inte en chans att jag hade hittat där. Föredrar sthlm (eftersom jag knappt har vart i göteborg).
Sitter och lyssnar på Erik Hassle medans jag sysslar med lite plugg på datorn. En massa skriv uppgifter som måste göras så det är skönt att man har haft dagen på sig idag att slutföra vissa av dom. Har även glott en massa på the hills. Så tråkigt att Lauren ska sluta =( för övrigt så kom det ut en alldeles nytt avsnitt som jag ska kolla på lite senare när jag är klar med pluggandet. Ska förhoppningsvis städa lite grann om jag hinner det eftersom mamma har en överraskning till mig? Som hon har haft nu i några dagar. Så jag hoppas det blir av ikväll :P
Nähe tillbaks till skrivandet. Har skrivkramp i handen. Brukar oftast bara hände när jag skriver prov.... hm.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0