Pömsig

Usch så trött jag är nu..... Ska straxt göra mig iordning och sova =)
Har vart lite smått sjuk idag. Jag har vääääldigt låg smärtgräns tror jag men alla är ju olika. Satt och kollade på Yes Man med mami och papi för en stund sen och Jim Carrey vet precis hur han ska få tittarna till att skratta hysteriskt. Hans film Liar Liar är också stört bra och påminner väldigt mycket om Yes Man. Jag delar lite samma humor med han tror jag.
Ojoj klockan börjar bli mycket och jag har kämpat med det här lilla inlägget jag vet inte hur länge, sorgligt. Men nu hade jag tänkt sova! Eller om jag nu kommer kunna sova. Vi hörs imorgon!

Mwa

    

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: ushdå krya på dig:)

2009-05-04 @ 23:44:48
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0