Sommaren är på G

Det ser ut att vara en fin dag idag men jag vet inte om det kommer bli så pass varmt som det var i t.ex. onsdags här. Hade ju vart jätte skönt om det kunde bli uppemot sådär 16-17 grader ute.
Usch har legat och drömt om The Frontiers hela natten..... Blä. Emma och jag såg ju den för något år sen och den filmen sitter verkligen kvar i huvudet. Likaså hm 28 dagar, jag tååål dom verkligen inte! Speciellt inte virusfilmer jag tror bara att det kommer inträffa på riktigt. Jag ligger vettskrämd om nätterna och försöker komma på en plan om det skulle komma ner någon på mitt rum. Ska man gömma sig under sängen då?
Svininfluensan som har nått fas 5 börjar dock skrämma mig ordentligt. Jag förstår inte varför man inte kan stänga av alla flygplatser, speciellt i Mexico. Tydligen har någon dött i Norge pga svininfluensan. Och jaaa det sägs att Sverige är redo att handskas med det. Men äsh, nu ska jag gå ut och lägga mig på en utav våra solsängar och sola. Vet inte riktigt ännu om Emma och jag skulle mötas i parken och fika framåt ett eller två tiden =) vi får se helt enkelt.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0