090502

Det har vart en riktigt lugn dag idag. Vädret har varit toppen och jag har umgåtts med härliga människor hela dagen.
Åkte in till stan runt halv elva eftersom jag hade möte vid elva på bistro. Tänkte att jag kunde åka in med päronen så slapp jag gå upp så tidigt. Men jag anade att jag skulle ha tagit bussen eller cykeln in. Vid rondellen stoppas vi utav civila människor som har stoppat upp hela jävla trafiken för att ett stort jävla gäng med motorcyklar ska få köra förbi och visa sina budget motorcyklar. Varför ska man stoppa upp motorvägen för det?!?! Och civila med någon gul väst på sig får ju förfan inte heller stoppa upp sån trafik det måste polisen göra. Jag hade ju möte och vart jävligt pissed off. Kul att komma försent till det..... Men vi tryckte oss igenom det sablans skiten och jag hann med väldigt god marginal. Min chef var också försenad så det gjorde inte så mycket  :P 
Åkte hem och käkade och sedan satt jag och kollade på Emil i Lönneberga med snorisarna och jag tycker att det är lika underhållande i den här åldern som när jag var liten. Man följer automatiskt med i låtarna.
Sedan blev det hem till Emma. Vi satt ute på verandan och snackade och tjoade =) det blev att jag stack hem vid nio tiden eftersom det blir så mörkt och jag hatar att gå hem ensam ifrån bussen den äckliga vägen.
Nu sitter jag i soffan och huttrar med hosta som bara väääägrar försvinna. Känns som om jag inte har kvar några lungor och det gör skiiiiiiiiiiiiit ont.
Ska stänga av datorn och fokusera på filmen som går på tven. Kommer inte ihåg vad den heter men det är en våldsam och splatter film..... Kroppar styckas och fy vet vad. Aja.

Imorgon blir det stan och plugg =)

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0