Äckliga Jerry Springer

Ligger i sängen med laptopen och alla skolböckerna bredvid mig + att det står en stor skål med kiwis bredvid. Mumsfillibabba!
Läser om Sverige under medeltiden, en uppgift jag tydligen har glömt lämnat in eller om jag vart sjuk, men i alla fall, jag gör den nu och det är det som räknas. 
Jerry Springer är på. Repriser bara himla tråkigt. En fet man gillar att kombinera mat med sex. Smörjer in typ flera liter majonäs på sin älskare medans flickvännen kollar på. Fyfan vad äckligt......................... Det programmet sjunker bara lägre och lägre ner det är samma smörja varenda gång. Döttrar som ligger med sina föräldrar eller så är det flickvänner som säljer sig och inte vågar berätta det för sina pojk/flickvänner.

Det blir många små inlägg nu men jag har nog inget vettigare att skriva om tror jag.

Imorgon ska vi till sopstationen (fördjupnings arbete med skolan i naturkunskapen, mindre roligt...) och efter det drar Emma och jag till morfar och anna.

Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska till Oxhagens Polen :D (ursäkta min humor)

2009-05-05 @ 20:46:31
URL: http://unblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0