Skolarbete på soptippen

Pratade med Emma förut. Det kanske blir Sthlm i sommar ändå! Fyfan vad roligt och skönt =D konsert och bara få umgås.
Emma och jag har kommit på världens bästa idé! Eller Emma har det snarare, jag hängde bara på. Detta är våran nerskrivna framtidsplaner tillsammans;
- Emma syr klänningar och jag gör smycken + styling.
- Vi gör en hemsida som gör oss framgångsrika.
- Vi öppnar en butik som döps till ''Em's'' som sedan flyttas till L.A (vi hänger på)
- Efter en tid med framgång då stora stjärnor ses bära våra klänningar och tiaror på sin bröllop, bestämmer vi oss för att starta en egen tv serie (som The hills, fast mycket mycket bättre!)
- Efter mycket tänkade döper vi den till.... ''Em's production in L.A''
- Vi går i pension stenrika och lever loppan på Ibiza!
(detta var Emmas snygga minimerade lista på hennes blogg)

Haha men visst låter det kul och spännande!

Imorgon ska vi som sagt till sopstationen i Kalmar. Eller jag tror faktiskt vi har tre stycken..... Hm. Lustigt att jag vet det. Sedan ska jag och Emma hem till morfar och förhoppniongsvis så ska vi bestämma en liten tripp till Sthlm nu i juli. Fyyy så spännande!
Jag var ju på Britneys konsert för hm 5 år sen tror jag med mamma. Jag var så himla glad och stolt och full med förväntningar. Lite ledsen blev jag då hon knappt sjöng en ända låt live. Men i alla fall. Efter den konserten så svor jag på att jag ville gå och se på nästa europa turné och nu är hon tillbaks i Globen den 12 juli om jag inte minns fel. Även om jag inte är ett särskillt stort fan av henne längre så tänker jag hålla det löftet! Så jag ska banne mig gå.

 

Sov så gott allesammans så ska jag förbereda mig inför mötet med soptippen imorgon bitti! Uuuuuusch! Hoppas inte lukten sätter sig i kläderna för då spyr jag bokstavligt talat.
Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma pemma pung

Heja våran framtidsplan!! Vi ses senare gullet :)

2009-05-06 @ 12:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0