090516

Sådär 1 månad inna loven brukar man eller i alla fall jag bli riktigt less på skolan. Det är riktigt tufft att ta sig upp. Men hah 1 månad till ska man väl ändå överleva?
Igår åkte vi till Sarah efter skolan och innan dess så somnade jag så skönt i sängen i ungefär 2 timmar. En sak som jag tycker är himla roligt är när man får sms från nån man knappt känner, som man vill kanske lära känna bättre, eller någon som man precis har träffat och som messar. Varenda gång blir man positivt överraskad!
Låg och sov länge idag eftersom det vart så tyst här hemma. Mamma och snorisarna hade åkt iväg runt halv elva tiden om jag inte minns fel.
Näh nu ska jag gå och göra annat =)
Mwa


Kommentarer
Postat av: amanda

okej, tack för tipset iallfall :)



blir det att se eurovision song contest ikväll då?

2009-05-16 @ 17:08:53
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0