091001

Bästa kompisen är på Samos med familj och pojkvän. Jag är kvar i Kalmar med familj och pojkvän. Jag har ingen aning om när hon kommer hem (!!!!) eftersom att ingen av oss tog oss tid till att ringa varandra. Märkligt. För det känns så himla tomt utan Emma, det gör det verkligen. Min andra halva är någonstans i europa utan mig. Jag skulle följt med och DAMN denna media hysteriska svininfluensan. Ett finger åt hela media skiten.
En vecka i denna förbannade kylan utan att få ringa Emma är rent utav självmord. Vem ska nu ringa och väcka mig klockan halv åtta när jag har sovmorgon. Eller hur ska det gå på språk lektionerna? :P jisses... Jag saknar dig vännen min.
Usch nu blev jag deppig, dumma dig Emma. Det är iallafall fredag imorgon och som alla andra fredagar innan så kommer jag vara så trött att jag svimmar redan vid klockan sex imorgon så jag ska nöta in samhälls redovisningen som vi har tills imorgon och sedan sova sova sova.

Mwa

           Hur gammal är inte denna bilden egentligen, oj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0