091002

Språk lektionen idag vart ännu värre än jag kunnat ana! Jag var spydigare än normalt, våran lärare var käftigare än normalt och jag saknade emma något onormalt mycket! Det är hon och jag på spanska lektionerna minsann.
Värsta hysterin någon halvtimme innan jag skulle hem. Eller hysteri och hysteri, jag tog det lugnt medans mamma blev ganska irriterad. Iallafall, vipps som det var så kom jag på att jag var tvungen att plocka fram mitt bankomatkort (har ingen aning om varför). Jag hittar det inte och grabbas av panik i några minuter. Ringer mamma så att hon kan spärra mitt kort. Men det kändes ändå som om jag visste vart det låg! Viiinis vill inte följa med bort till Nordea så jag går själv. Väl där inser jag att de har stängt och väntar istället på bussen hem. På bussen hittar jag självklart mitt älskade lilla plastkort i en utav fickorna inuti väskan. All den onödiga stress och panik.

Ska kika in på Emmas blogg för att kolla om hon kanske har uppdaterat sin blogg, hade vart trevligt din röv!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0