091005

POFF så vart helgen redan avklarad och inte nog med det så är snart måndagen avklarad också!
Om jag har räknat rätt så kommer min underbara bästa kompis hem till Sverige och ett hej och hejdå i telefonen hade vart sjukt trevligt nu efter att inte har hört av varandra på en vecka. Ingen svininfluensa hoppas jag på heller.... he he. Mitt bananskal som jag fick utav Pia har flitigt användts och mina bananer ser inte lika mosade ut som innan. Perfekt present måste jag säga :P och din present emma, ja den var inte så dum den heller! haha.
Jag ska ta med min kaffekopp och fortsätta plugga på spanskan som vi har prov på imorgon. Jag intalar mig jämt och ständigt att jag klarar av att bara plugga en dag innan prov men det funkar verkligen inte (!!!!!!!!!!!!) skärpning!

Mwa


Sommaren -08 och 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0