091006

Som sagt, om jag har räknat ut det helt rätt så är Emma i Sverige nu, om några timmar eller så är hon redan det UTAN ATT HAR KONTAKTAT MIG, aaarrgh!!!!!
På schemat imorgon står det Växjö med klassen. Skratta eller gråta? Jag vet att jag ska ladda min telefon inatt och att den kommer användas flitigt imorgon.
Ellen har ockuperat badrummet här nere och jag som hade planerat att släcka lampan direkt efter Desperate Housewifes men icke. Istället kommer jag i säng klockan halv elva och klockan ringer 05.26 imorgon suck* Det råder i stort sett panik, bara av att kolla på tiden och att jag faktiskt MÅSTE gå upp eftersom jag inte kan välja att skippa första lektionen pga sömnbrist som måste tas igen. Så för att fixa allt detta ska jag vara som min mamma. Jag ska lägga fram kläder prydligt och fint, lägga iordning mat och sånt i kylskåpet så det bara är att grabba imorgon bitti.
Jag måste bara göra en liten notis! Fy sjutton vilken skrattdag det har varit idag minsann. Efter att inte ha fått någonting gjort på naturkunskapen så bestämde sig Viiiinis och jag för att gå en sväng i byggnaden. Slutade med att både hon och jag låg i trappan av hysteriskt skratt åt Jonnas incident i Ljungbyholm den 5 september :P

Jag hoppas att Emma ringer mig även om klockan skulle bli tre på natten. DU SKA RINGA MIG!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0