091011

Ända sen jag kom hem i eftermiddags runt fyra tiden så har lilltjejen, som för övrigt inte fått ett namn ännu, legat och sovit. Hon ligger fortfarande och sover och jag får snart lust att gå in i mammas och pappas rum och ruska om sängen så hårt jag kan så den lilla krabaten vaknar!!!!
Tanken var att jag skulle plugga direkt när jag kom hem i eftermiddags men jag har inte riktigt orkat än. Göra kaffe och gosa ner mig i sängen med en massa ljus gör nog susen. Hm det lät rätt lockande faktiskt.... Ska vi slå vad om att lilltjejen vaknar och så blir jag fast med henne i famnen en timme framöver. Kommer jag öppna böckerna överhuvudtaget ikväll? huh.
Dax att göra lillasysterns goda sömn till ett helvete! :P

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0