091012

Kom hem efter ett par timmar hos Arvid och befinner mig just nu i köket med datorn och Emmas förbannade öppningstal som jag tog mig äran att göra åt henne. Jag har precis gjort världens godaste och perfekta kaffe så jag är riktigt nöjd för stunden. Sedan ska jag knatra till sängs och sova som en stock, om det nu går efter kaffet. Känner hur jag plötsligt fick lite mer kraft!
Jag ser inte fram emot imorgon. Vi har uppsatsskrivning i svenska och den är i aulan (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) det innebär att jag kommer tvingas sitta med min stora vinterjacka och ändå frysa som en palm i sibirien, typ, ni fattar? Ännu mera osis, jag har tappat bort ämnes pappret där alla ämnena man får välja bland. ja vart ligger det lilla kära emelie? Inte på rummet och inte i mitt skåp. Äsh, får be om ett imorgon och skriva en liten mind map under själva skrivningen. Men det hade vart bra om man hade kunnat förbereda sig med några stolpar.
Jag ska återgå till skrivandet och mitt kaffe som är så himla gott idag. Jag ska lida under skrivningen imorgon, jag ska huttra ihjäl och jag ska sluta dunder tidigt. En kombination.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0