Det är bedrövligt att ta sig upp

Jag höll nästan på att somna om imorse. Klockan ringde som vanligt vid tjugo i sex så att jag kan snoooooza till klockan sex för att sedan gå upp. Eftersom jag gick och la mig halv ett inatt så är det ganska förståeligt att jag var trött. Viiinis messar och frågar när uppsatsskrivningen börjar och genast grabbas jag utav panik. Inte nog med det att jag höll på att försova mig. Emma försökte övertala mig till att ta bussen in till skolan vid tio i åtta istället för halv åtta för att hon trodde att bussen skulle vara full. Kom i tid iallafall men jisses vad stressigt.
Koffein koffein koffein är bästa vännen när man kommer hem. Nu (om en stund he he) ska jag sätta mig ner och plugga järnet och sedan somna med gott samveta att jag har gjort något idag och att jag lärt mig något :P men det är nog dax att sätta fart för snart blir det en störtkrasch och jag blir dödstrött igen. Aj, huvudvärk.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0