Hur kan det vara kul att skapa konflikter? Pucko

Regn och rusk, hårda vindar och en massa skit idag. Bilen laggade och pappa var inte lite stressad.... Kom försent och missade idrotten he he he. Lurade ut pojkvännen i det äckliga vädret men jag fick igen. Han höll på att välta stolen för mig uppe i biblioteket senare på dagen. Jag trodde jag skulle dö så arg jag blev för någon minut. Chockad :P
Imorgon är tanken att Jonna jag och Viiinis ska hitta på något. Det kommer förmodligen sluta hemma hos Sofia, men det kan bli trevligt det med! :)
Mami hade lagat rotfruktssoppa till middag idag och jag som har någon sorts kärlek till soppor. Världens godaste mat! Det var varmt och jag har fruktansvärt ont i min tunga. Aja, det var helt klart värt det om man säger så.
Nähe, plugga och kaffe var det sedan ska jag sova vid öööhm kl.21.00? Jag hoppas hoppas hoppas att jag hinner i tid. Kommer aldrig att ske

Mwa

Kommentarer
Postat av: linda

vem är ett pucko nu då???:P:P

2009-10-16 @ 16:24:53
Postat av: Empan

Det är du din gris :)

2009-10-16 @ 18:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0