Jag är rädd för dig

Den mest äckligaste huvudvärken utav de alla. Den huvudvärken som man måste ligga under ett täcke så att man inte anstränger ögonen för mycket och den typen av huvudvärk som gör SKIT ont då man hostar och har sig. Jag led verkligen imorse. Det var inte alls roligt, jag låg panikslagen och trodde att jag hade fått tillbaks min migrän men tydligen icke. Skönt är väl det men riktigt ännu kan jag inte pusta ut då det fortfarande gör ont as hell! Jag hatar det. Och sedan jag berättade för min psykologi lärare att min hund hade damp, ja pff nu tar hon in mig efter varenda lektion och ska berätta en massa tips för minsann så kan jag inte ha det minsann. Vem ska göra allt det här frågar jag henne då. DU? Och så kollar hon mig skarpt i ögonen. Reaktionen blir, Ska jag lägga mig ner och kyssa hennes fötter, blir hon glad och nöjd då? Eller ska jag bara sitta där och nicka och se glad ut kanske. Det är svårt att göra henne nöjd.
Efter min tablett konsumtion idag vågar jag inte ta fler tabletter mot huvudvärken. Ska gå upp och borra ner huvudet i mamma knä och försöka somna igen. Vetskapen om att jag egentligen kunde ha delat en super varm och gosig säng inatt med någon annan gör inte saken bättre. Något har orsakat denna huvudvärk och jag vet inte varför, jag får skylla mig själv!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0