Jag hatar er modebloggare

Onsdagarna är de längsta skoldagarna på veckan. Det betyder att morgonen börjas med en kopp kaffe och en ganska lugn start. Allt ska gå i slow motion tills man kommer till skolan. Det blir oftast att man kanske inte anstränger sig så himla mycket på just onsdagarna eftersom man vet att man kommer vara helt slutkörd sista lektionen. Det gick ganska bra idag, OM jag inte hade haft sådant besvär med att sova igår natt. Jag sov ensam och med VÄRLDENS grymmaste huvudvärk som vägrade släppa. Jag var så arg och ledsen. Paniken ökar ju mer klockan blir.
Dagen har vart rolig ändå så trots huvudvärken som har kommit och gått så har det vart lugnt.
På svenska skrivningen i går så stampade jag verkligen på alla er modebloggare som finns där ute. Ni är för många, ni är alldeles för tråkiga då ni alla skriver i stort sett samma gamla skit. Ni är dumma och blonda och allmänt korkade.
Ni är dumma.

Godnatt,
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0