Värdelös på tider

Jag är värdelös. Absolut värdelös på att hålla tider och speciellt på buss tiderna. Jag har all tid i världen, jag går runt och kikar på klockan lite då och då. Sätter på mig skorna och jackan i god tid innan, pratar alldeles för länge med mamma och pappa och sen helt plötsligt har klockan blivit 15.39. Jag kliver ut och får syn på bussen som så fint glider förbi, helt omedveten om att den är 3 minuter för tidig. Jävla bussar. Ni förtjänar något riktigt sat tyg. Något som kan kosta er dyrt. Och era anställda. Ni tjuriga äckliga gamla gubbar som sitter bakom ratten, som älskar att köra fort, som inte hjälper handikappade på/av bussen ni kan dra åt helvete för ni har ingen livsglädje. Ni är som ett gäng moderater. Man kan se på er och skratta åt er, men eran äckliga attityd kan ni köra upp någonstans långt där bak.
Jag sitter fortfarande i min tjocka jacka och nu skriker lilltjejen, JAG SKA HA HENNE FÖRST!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0