090901

Något som är riktigt förbannat äckligt jo det var när Jonna visade eller snarare berättade om den här hemsidan http://www.2guys1horse.com/ då en kille blir påsatt av en häst och dör! Jag var såklart tvungen att titta men jag har inte kommit längre än att få upp hemsidan. Puh, Emma vart modig och kollade på den idag men usch, jag vågar verkligen inte! Men vem tusan blir påsatt utav en häst egentligen?!?! Hur dum får man seriöst vara! Fast sen vet jag ju inte om den är 100% trovärdig, men jag antar det.
Dagarna rullar på och jag har prioriterat min sömn nu de senaste veckorna. Jag hade annars inte klarat att gå upp klockan 6 varje morgon. Nähe det börjar bli sovdax!

Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma pemma

Jag trodde du hade sett den! FEGIS!

2009-09-02 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0