Åh så typiskt

Lång dag, huh! Onsdagarna är ändå ganska roliga eller detta vart den första onsdagen på terminen men ändå...
Efter lunchen tog jonna viiinis jag och maja en sväng på stan för att fika. Stina kom förbi med hennes kompis och skratt hysteri bröt ut totalt! Jag var offret, jag brukar bli det. Åh fy så man kan skratta åt och med dessa tjejer. Det bar sedan av tillbaks till skolan för 160 minuter engelska/historia. Åh fy så drygt det var! Om inte allt skratt under lunchrasten hade utbrutit så vet jag inte hur jag skulle har mått under den lektionen :P skratt hysteri bröt ännu ut en gång till under historia uppgiften....
Jag ringde upp min käre mor efter skolan, hon berättade att min syster hade stuckit iväg in till stan med sin kompis och att jag var tvungen att åka hem för att passa snorisarna. Typiskt tänkte jag, riktigt förbannat typiskt. Både utav min syster som stack iväg sådär och att hon inte kunde ha berättat det lite tidigare. Så planerna på att åka till pojkvännen brast där. Fin överraskning får man när man ser uppfarten på våran trädgård, ja där står min systers kompis moped och allt talar för att hon precis har kommit hem. Så fruktansvärt typiskt återigen. Fast lika bra att stanna hemma kanske.... Jag är ganska trött och hängig. Fast i för sig, det kan bero på att jag blev väckt ett antal gånger inatt, både utav ensamhet och att det blixtrade och åskade utomhus. Tänkte att jag skulle kila bort till bellenbuuu för att sova där men då slutade det att åska.
Jag ska gå ner och skälla på henne nu.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0