090922

Jag kom knappt ihåg mitt lösenord till bloggen.... Det tyder på att den håller på att dö.
Vi eller klassen blev meddelade att det är geografi prov imorgon, dvs hysteri plugg! Det fungerar aldrig dagen innan... Mitt huvud fungerar inte så, jag måste nöta in allt. Men tur hade jag allt för geografin den här gången var inte så svår. Alla Daniels flummiga lektioner lärde mig något tots allt, känns skönt! Efter en joggingrunda i det sköna svala höstvädret så tänker jag ta en dusch och läsa igenom geografin. Förhoppningsvis somnar jag gott och vaknar imorgon bitti UTAN att Emma smsar eller ringer och väcker mig. Det har hänt alltför ofta nu :P pucko....

Mwa

Kommentarer
Postat av: emma

Brukar jag väcka dig? ... ;)

2009-09-23 @ 14:33:01
URL: http://emztyle.blogg.se/
Postat av: Empan

hahah idiot

2009-09-24 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0