Hm Eriksöre

Sitter och försöker uppdatera ipoden så jag kan ha med mig den imorgon till Eriksöre. Det går inget vidare. Jag är heller inget vidare teknisk av mig och jag är så envis att jag inte vill ha någon hjälp. Det brukar sluta med att saken åker i marken och så får det ligga där. Men jag är så desperat, jag vill så hemskt gärna få det att lyckas så att den kan åka med! Jag hade vart så lycklig med lite musik i öronen istället för en massa föreläsningar och annat. Shit ingenting fungerar! Jag hade sluppit klaga, de andra hade sluppit höra mig klaga!
Två riktigt slöa dagar i skolan nu och våran naturkunskapslärare frågade om vi ville ha prov redan nästa vecka. Så demokratisk som våran lärare är blev det röstning och varenda en röstade för Inte prov nästa vecka. Puh tänkte jag. Men så sa Gabbe något ganska logiskt men smart. Vi hade bara fått ett prov på ett par sidor! Det betyder mindre prov nästa gång. Varför röstade vi Nej? Tänk så mycket enklare det hade blivit då.
Jag ger upp... Jag har gett upp matten och svenskan redan och nu detta. Jag får läsa och grubbla över en massa saker imorgon istället. Åh.
Mot duschen!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0