090906

Födelsedagsfirandet är över för detta året för min del, puh. Jag har nog börjat växa ifrån det. Mina framtida födelsedagar ska bestå utav frukost på sängen på morgonen av en glad familj :P Ellen vart inte så glad när de väckte henne 07.10 imorse. Hon somnade i min säng samtidigt som mamma försökte ta kort på alla hennes söta och nyvakna barn. Jag skulle inte vilja kolla på dom när jag är sisådär 30 år.
Igår va jag och åt middag med Maja, Sarah, Viiinis och Jonna. Väldigt trevligt då jag som sagt inte hade fått träffa Sarah på väldigt länge. Många minnen och bilder drogs upp och oj, jag hade glömt så roligt vi brukade ha! :) Efteråt bar det av hem till Mickis, dels för att fixa håret men dels för att få skjuts till dit vi skulle. Långt ut i skogen bar vi av och ingen hade någon aning om vart vi hade tagit vägen. Ingen täckning på mobilen så ungefär en gång i timmen gick vi ut i det våta gräset ute i skogen och viftade med mobiltelefonerna i luften för att få täckning. Suck. Blyga och trevliga killar blev läskiga och dryga killar med alkohol i kroppen. Inte min typ av umgänge det där och då menar jag på killfronten. Det mysiga var när gitarrerna åkte fram och alla satt och sjöng, det var länge sen något sånt hände faktiskt. Inte nog med det, utan vid tolvslaget så fyllde jag år. Viiinis började sjunga hej villt och sedan rycktes alla med och sjöng varenda litet ord i Ja må hon leva. Hemma halv tre för ett par timmars sömn. Min söta lilla lillasyster hade somnat nere i min säng. Jag låg och berättade en massa historier för henne i säkert en timme och oj så lycklig den tjejen var! Få sova bredvid syrran och vara uppe så sent och lyssna på en massa berättelser och tokigheter.

Plugga matte och sedan duscha, det blir sängdax hyffsat tidigt har jag bestämt mig för!
Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0