9/4 2011

Var helt slut inatt då jag gosade ner mig i mina täcken runt fyra halv fem. Fy sjutton vad kul man kan ha i en bil, bästa vännen och jag. Kände på mig redan igår att jag skulle vakna upp med en liten förkylning och med tanke på att vi rörde oss ute hela kvällen igår typ sommarklädda i praktiskt taget storm så gjorde det bara saken värre. Jag fick bokstavligt inte upp mina ögon när klockan slog 12. Somnade om och var tvungen att kuta upp då någon knackade på dörren. Ingen var ju hemma.
Sitter i soffan på rummet som man knappt kommer in i längre. det ligger kläder överallt och smycken ligger huller om buller. Glas och lokaflaskor här och var. Jag har mycket att stå i! Ska även det göra rent mina fönstren och bädda rent i sängen. Bästa känslan är ju att få gå och lägga sig nyduschad och få sova i en nybäddad och ren säng. Längtar tills jag får få och lägga mig inatt igen!!!!!
Måste börja röra på mig, annars får jag snart inte uppe ögonlocken igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0