Brutal Film, Serbian Film

Vad man än gör och säger så blir det alltid någon som tjurar och offer koftan slängs på direkt!
Idag/ikväll sitter jag hemma med naturkunskapsprov och matte prov som ska göras imorgon och som behövs avas på rejält idag! Lyssnar Akon - Angel och tittar på inspelningen av Victoria Secret's på tven. Helt fantastiskt vad glad man blir av att kolla på allt! Bra artister, massa färger och en hel del kändisar. De lyckas toppa varje show år efter år, helt sanslöst!!!!
Jag blev tipsad om en riktigt äckligt barbarisk film av Jonna idag i skolan, Serbian Film heter den. Hon har nämnt en hel del scener så jag undrar om jag vågar titta..... Verkar vara den mest störda filmen jag någonsin har hört talas om! Tydligen så får den inte visas i vissa länder pga att den är så brutal och barbarisk. Så jag antar att jag varnar känsliga tittare innan ni laddar ner den! Filmen är inte riktigt som Saw filmerna även fast det är slakt och sådan med i. Tydligen är det mycket psykologiskt, vilket jag inte gillar.
Vi kollar efter och ser..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0