Flooooooow

Har värsta flowet just nu, idag mår jag bra, vet inte varför i och med att vi hade 5 timmars nationella prov i Svenska b. Har bryggt kaffe och hällt över det i värsta bigga koppen och har höjt Alexandra Burke - All night long i hörlurarna. Bästis är det enda som fattas (i och med att pojkvännen kommer senare) tsss.
Har hämtat alla mina skrivböcker mad anteckningar som ligger bredvid och ikväll ska jag radera saker på min Ligger efter med i skolan lista jag så fint har organiserat upp i ett Word dokument. Hade glömt allt som skulle behövas göra om jag inte hade gjort det från första början so lite cred iallafall. Från Alexandra Burke till U2, svävar som på moln! Tog mig även upp super tidigt imorse, var först upp! Mötte bästis i stan för lite prat innan skrivningen i aulan. Ämnena som vart med i texthäftet var verkligen inget att ha... De var verkligen super tråkiga. Fick välja en text som hette Smälta in eller sticka ut. Det var den enda texten jag kunde relatera till. De andra handlade typ bara om vampyrer. Vampyrer av allt som finns att skriva om? Är ingen Twilight nörd så ne.
En artist som jag glömt bort är Mika! Hörde hans låt som ett soundtrack i någon film förra veckan och satt o diggade som en retard. Kom verkligen inte på vem det var som sjöng! Han blev rätt uttjatad där ett tag precis som Scissor sisters - I dont feel like danci'n. Nu är det nästan roligt att höra den låten på radion igen när den råkar dyka upp! Kommer ihåg när man satt i bilen och bokstavligt talat spydde på den här låten genom fönstret. Usch den var inte populär. Kommer till och med ihåg att jag skrev hat mejl till RixFm och ville banne hela den radiostationen. Som tur var så har vi Kanon Fm och Mix Megapol. Jag är lite gammaldags av mig när det kommer till musik. Eller kan man vara det? The Beatles, Cornelis Vreeswijk, Lasse Stefanz, Abba, Björn Afzelius, Povel Ramel, Lasse Berghagen? Och så har vi ju självaste Brittan Spears i den kategorin! Haha.
Men nu har jag suttit här ett tag. Kollat in de gamla vanliga, gjort sina rutiner. Kollat facebook, aftonbladet, bloggar, mejlen och allt det. Flowet som jag beskrev ovan börjar tyna bort. Ooops. Dags att sätta igång innan jag tappar allt helt och hållet. H-A-R S-Å M-Y-C-K-E-T A-T-T G-Ö-R-A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0