Glider i stan

Uppblåsthet och illamående i all ära denna fina dag! Jag har hunnit med att vara i skolan, bakat kladdkaka med choklad frosting på och träffat bästis samt varit på ''hemmafest'' och träffat pojkvännen. Helt fantastisk givande dag!
Imorgon spelar tydligen Kalmar ff borta och jag har lovat att kolla på matchen på Krögers med pojkvännen samt vänner. Trots det låga intresset gällande fotboll följer jag med för att gos med honom istället!
Klockan tickar på och jag måste nog få mina timmar inatt! Småtjejerna brukar använda vardagsrumsgolvet hyffsat flitigt tidigt på morgonen samt att deras morgon humör inte är det bästa... Jag har dessvärre mitt rum precis under så det blir en hel del smällar och skrik/gråt. Hoppas på en god natts sömn denna natt!
Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0