Guldfågeln arena

Har vaknat och inväntar att klockan ska slå tio i så att jag kan gå och göra mig iordning. Bussen mot Staggneliusskolan går tjugotvå över. Denna vecka har varit otroligt kort, har hunnit göra naturprov, projektarbetsredovisning, religionsredovisning. Börjar jag se ljuset nu? Möjligt. Nästa vecka är det påsklov och då far jag och mannen till Malmö för att besöka min morfar och hans fru som jag önskar att jag fick träffa lite oftare. Jag hoppas på att vi spenderar någon dag i Köpenhamn också! Nu till helgen ska jag även följa med till Byxelkrok, träffa mickepick och bara vara. Tar med mig datorn och förhoppningsvis så kan jag stryka lite saker från min LIGGA-EFTER-MED-I-SKOLAN-LISTA! Tjohhooo
Igår var det jobb på Guldfågeln arena med Elin och fyfan vad vi frös nötterna av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0