LIGGER-EFTER-MED-I-SKOLAN lista, deprimerande or what?!?

Imorgon rullar tåget ner till Malmö med käraste och det innebär tvätta tvätta och tvätta. Jag måste handtvätta hela skiten och inte nog med det mina kära vänner, där ute där man brukar hänga upp tvätten i och med att det är tork väder ja men torklinan eller vad det nu heter är så förbannat äckligt smutsigt så min nytvättade vit/lila tröja blir smutsig direkt. VA FAN liksom. Kokar utav ilska. Ska jag behöva handtvätta samma tröja igen?!? Jag var också livrädd för att förstöra min pojkvänns tröjor som han älskar så mycket. Tänk om dom har blivit för små eller att smutsen från sträcket där ute inte går bort från tröjorna? Fan vad nervös jag blir. Har fortfarande jättemycket kvar att tvätta men när varmvattnet plötsligt försvann så vart det bara att ge upp! Jag får fortsätta ikväll då jag är som tröttast, för det är ju då det är som roligast, eller?
Jag har pluggat och raderat saker från min LIGGER-EFTER-MED-I-SKOLAN lista och visst kändes det skönt! Men nu återstår det bara att göra allt det andra färdigt.
Det som står på schemat inför kvällen är åka in till stan, plugga, tvätta, packa och sedan bara koppla av. Kanske läsa en utav mina 3 böcker som ska vara utläst tills nästa vecka.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0