S-L-A-K-T på hög nivå!

Jag slaktas i skolan var dag känns det som. Bland allt detta med studenten, balen och allt vad det innebär så tappar jag mig själv. Jag fokuserar framåt, det gör jag men jag är inte här. Jag glömmer att för att man ska kunna ta studenten så måste man faktiskt köra ända in i kaklet. Hade gärna velat borra ett stort fett hål i det kaklet men jag ska inte ta i nu!
Samtidigt som man ska plugga, leva, sova, äta, tänka normalt och inte falla in i en psykos så lovade jag min lärare igår att jag skulle komma in idag vid kvart över sex för att ge information till de ettor som ska börja gymnasiet till hösten. Kan ni gissa vem som ångrar det stort??? JAG. Varför erbjöd jag mig detta? Det är Grey's ikväll plus att jag är redan super trött och då har jag ändå ett filosofiprov på måndag och ett matteprov. Jag ska kämpa mig igenom två böcker och skriva klart en rapport. Är det ingen som förstår?!??
Måste bara berätta en hemskt rolig grej som hände igår! Min guldfisk som jag haft i vårt och tort i en stor skål i fönstret dog i förrgår. Bad därför min pojkvänn att hjälpa mig ta ur fisken och allt sånt. Inte nog med detta så tar han ner mina två småsyskon som ivrigt vill kolla och peta på den här stackars döda fisken. Han hovar upp den och de går på ett led i rask takt in till badrummet för att spola  ner den i toaletten. Min pojkvänn tycker att det passar sig bra att säga ett par snälla ord om fisken och börjar därför sjunga någon påhittad fiskvisa högt och ljudligt medans småtjejerna står och fnissar. Därefter tar de farväl av fisken och spolar ner den. Han borde kanske bli begravnings entrepenör?
Sitter barnvakt till minstingen just nu som springer in i väggarna med huvudet före. Knäpp unge. Gud vad jag skäms att jag glömde bort tiden för när jag var tvungen att meddela min lärare om jag inte kunde komma ikväll. Skäms verkligen........ Pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0