Svåra tider innan studenten

Jag har så himla många grejer kvar att göra klart i skolan men tar inte riktitt tillvara på den tiden efter skolan till att plugga. Idag ska jag dock försöka få lite gjort, typ läsa en engelska bok som det går lite halvsegt med, rätta till några fel på en rapport och ett par religionsuppgifter. Klarar jag det innan dagen är slut? Så att jag kan sudda ett par saker från min Måste göra lista som jag har skrivit i Word. Då kan jag äntligan känna mig lite nöjd att det iallafall faller bort saker och mer energi och motivation att göra klart allt det andra.
Nu väntar frukost, jordgubbsfil med russin i och proviva. Inget bröd här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0