Svårigheter att kontrollera ilskan

Jag har så jäääääävla mycket att göra nu i dagarna att jag återigen snart går in i väggen. Jag sitter i min säng och försöker plugga på ett genetikprov vi har nu på onsdag men en syster som sitter och knapprar på den stationära datorn lite mindre än 6 meter ifrån mig. Detta driver mig till absolut fucking vansinne. Visar ingen som helst respekt den äckliga människan. Inte nog med det så har jag en far som sitter i vardagsrummet ovanför mig och pratar hur högt som helst! Jo jag glömde nämna att jag inte har någon dörr intill mitt såkallade rum. Nej jag har ett fallfärdigt skynke som har hängt eller snarare halvhänger i mitten i rummet på källarplan. Detta är en utav anledningarna till varför jag vill flytta hemifrån. Jag vill komma hem till en lugn och harmonisk lägenhet som förblir lugn hela dagen. En lägenhet med stora öppna fönster med massa växter och blommor i och med super fina gardiner. För allt detta har jag tyvärr inte. Små skit fönstren som man inte kan se ut ifrån, plus att de ligger i takhöjd och i markhöjd. Jag kan inte ha gardiner och jag kan inte ha några växter eller färgrika blommor eftersom att det sällan är direkt ljus ner hit. Jag får bara helt enkelt panik. Ilskan bubblar och känner mig förbannad. Att motivationen till att städa rummet försvann för ett bra tag sen och det resulterade i att det ligger omkring fyra klädhögar i rummet. Det är helt sinnes. Känner mig bitter och som en total kärring.
JAG VILL BARA FLYTTA HEMIFRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN NU NU NU NU NU NU NU NU NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0