Typiskt tjejer liksom

Herregud, vilken typisk tjej jag är. Känner lyckorus när jag får kläder och när pengar finns på kontot. Jag kom på mig själv sittandes i den vita studentklänningen som kom i posten idag som jag skulle pröva. Insåg när jag kollade mitt konto på Nordea att på fredag så sätts det in en rätt saftig summa pengar och samma dag åker jag till Malmö med pojkvännen. Fattar ni vilket lyckorus jag pratar om eller? Jag börjar dock få lite ångest då jag har skjutit upp allt plugg i snart 3 dagar och idag måste jag ta tag i en hel del. Det är som sagt enkla uppgifter men ändå drar jag ut på det in i det sista. Jag orkar inte jobba ihjäl mig sista veckan i maj då beygen ska vara satta.
Herregud vilken tönt jag är. Har fått låna pojkvännens högtalare och har dom nu i datorn. Högsta volym kör jag Cornelis Vreeswijk låtar för fulla muggar.
Appropå det där lyckoruset. Ska vi slå vad om att det har avtagit tills på söndag? fan vad jag ibland vill vara kille. Brukar de få sånna konstiga lyckorus eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0