Jag talar till Dig,

Jag vet vad Du tycker om mig, inga ord behöver uttalas eller formas i din mun. Du älskar mig och jag älskar dig. Jag ska vänta tålmodigt för det är trots allt Dig jag vill ha. Bara Dig. Ensam ledsen och med ett blödande hjärta ska jag försöka lappa ihop mig själv med alla råd och tips på hur man går vidare på bästa sättet. Du var min ängel som lös upp den mörka drömmen och vägen du är min hjälte som fick mig att känna mig trygg. Vad gör kärleken med oss? Är det tanken att något så fruktansvärt ska få oss att må så förbannat dåligt? Kärlek är ett fenomen som ingen kan, tidningar vet ingenting om det när de skriver om det. Jag har fått bevis på det. Imorgon ska jag vakna lite gladare och må lite bättre, älskade älskade Du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0