Säg bara att du älskar mig

Dagarna går på men det är segt och det går fruktansvärt långsamt. Mitt hjärta står still, helt still och paniken kommer och går. Den sprids i hela min kropp och när denväl brytit ut totalt känner jag mig helt och hållet som ett psykfall. Vem vill må såhär och hur ska kärleken få stå till svars för det här? Att en utav hans anhängare har fått hjärtat krossat. Är det ens lagligt att må såhär dåligt? Jag vet knappt vad som är ut och in.
Allt som jag ser eller händer finns det alltid en koppling till Dig. Alltid dig, allt är om Dig! Jag vill vara Din och jag vill vara lycklig. Lycklig tillsammans med Dig. Du klarar dig inte utan mig, jag vet det. Säg ingenting annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0