Kärlekens mörka sida

I fredags natt förra veckan förlorade jag min allra bästa vän. Han vände mig ryggen åt och bara gick när allt var som svårast. Min allra bästa vän som jag har givit förtroende, kärlek och närhet i övertvå år. Det känns som om någon har dött, som om en liten bit inuti mig har dött. Han var mitt allt och det bästa var att han var bara Min. Med den charmiga utstrålningen det fantastiska ansiktet och leendet som jag trånade efter i ett år är inte min längre.
Det finns ingen kille som jag vill ska sova på den andra sidan i min säng som jag alltid håller bäddad för Dig. Inte heller vill jag ha någon annan kille som duschar sent om nätterna eller har sin tandborste mer än Du på min toalett.
Kärleken kommer alltid att finnas där och det kommer finnas massa kärlek även fast vi inte är tillsammans. Du var helt klart mitt allt och min gubbe. Hoppas du finner lyckan på annat håll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0