2011-02-15

Hade oturen att inte få fira alla hjärtansdag i år igen. Känns lite tråkigt men men. Vi har NORDIC mun v.10 på Strand hotell i Borgholm i år och jag vet inte om jag ser fram emot det eller inte. Ska bli riktigt kul att träffa nya människor och förhoppningarna för att det ska bli ett lyckat MUN är hur stor som helst. Botswana är det land jag och mina tre andra vänner kommer att representera. Känns lite sådär i och med att jag redan har representerat två andra afrikanskaländer, Zimbabwe och Sydafrika. Om inte annat blir det bara roligt att ta del och kolla på om det liksom skulle vara så. Åh jag hoppas att de har internet, då hänger datorn med definitivt! Klockan slår strax 00.00 och jag går på den sista energin kroppen har att ge mig. Trots att jag har varit sjuk ett tag tycker jag att jag höll igång rätt bra idag (lång skoldag brukar oftast ta död på en!!!!!!) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0