Balklänning till 2011

Har ännu inte hunnit hitta den perfekta balklänningen. För om det skulle visa sig att jag till slut inte hittar någon så går jag inte. Jag tänker fan inte gå på balen med en sketen klänning som jag längtar efter att ta av mig. Nepp, jag ska aldrig vilja ta av mig klänningen när jag väl kommit hem den natten. Men hur hittar man en balklänning till det rätta priset? Bra fråga och jag har själv fortfarande inte svaret. Tradera och Blocket är inte så himla kul att kolla på. Jag menar är folk allvarliga när de lägger ut en annons utan bild??? Inte en feting chans att jag nappar. Bröllopsbutiken i Kalmar har fina klänningar men jag har ingen lust att spendera en hel förmögenhet. Jag lägger hellre ner en massa pengar på studenten som man inte kommer att glömma i första taget.
En klänning som jag dock har förälskat mig i är den här som Jessica Alba hade på någon gala för inte alltför länge sen! Äsh jag vet inte hur det kommer att sluta. Just nu står inte balklänning som prio 1 på listan. Jag väntar nog lite till. Hade egentligen velat köpa mig en vit brudklänning, det kan väl vara snyggt? Men inte passande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0