Bästa vännen är tequila

Jag har fått skriva om det här inlägget ett par gånger nu och alla roliga detaljer orkar jag fan inte skriva en gång till!!!!
Drinkkväll hemma hos Stina igår kväll med underbara vänner. Tanken var att det skulle blandas margaritas och min favvo sommardrink, summer apple! Säkraste kortet var att börja med summer apple och MUUUUUUUUMS så jäkla läskande gott. Margaritas var första gången vi skulle blanda och bajs vad äcklig det var! Vi hade för lite lime/citronjuice i och tequila smaken framhävdes väldigt mycket. Jag hatar sprit och det ska vara väl genomtänka och blandade drinkar, annars ratar jag det. Min smakade helt okej men efter att ha pressat en halv citron och två lime i så sved det så dant i magen att jag bara inte kunde fortsätta dricka det.
Tog mig hem med bussen efter att ha köpt cola och chips med dipp. Det behövdes! Kurerar mig just nu i sängen, är proppmätt fortfarande efter att min söt söte pojkvän bjöd mig på lunch idag. Lyssnar på Gyllene Tider och äter lakrits plopp som alltid kan få plats i magen trots att man är super mätt. Tänker inte under några omständigheter gå mer utanför huset idag och imorgon får vi väl se.
Jag har fått skriva om det här inlägget ett par gånger nu och alla roliga detaljer orkar jag fan inte skriva en gång till!!!!
Drinkkväll hemma hos Stina igår kväll med underbara vänner. Tanken var att det skulle blandas margaritas och min favvo sommardrink, summer apple! Säkraste kortet var att börja med summer apple och MUUUUUUUUMS så jäkla läskande gott. Margaritas var första gången vi skulle blanda och bajs vad äcklig det var! Vi hade för lite lime/citronjuice i och tequila smaken framhävdes väldigt mycket. Jag hatar sprit och det ska vara väl genomtänka och blandade drinkar, annars ratar jag det. Min smakade helt okej men efter att ha pressat en halv citron och två lime i så sved det så dant i magen att jag bara inte kunde fortsätta dricka det.
Tog mig hem med bussen efter att ha köpt cola och chips med dipp. Det behövdes! Kurerar mig just nu i sängen, är proppmätt fortfarande efter att min söt söte pojkvän bjöd mig på lunch idag. Lyssnar på Gyllene Tider och äter lakrits plopp som alltid kan få plats i magen trots att man är super mätt. Tänker inte under några omständigheter gå mer utanför huset idag och imorgon får vi väl se.
De snuskiga drinkarna som liknar akvarellfärg
Nöjd tjej som lagar mat = tomatsoppa
Här spårar allt ur & jag o jonna slår omkull varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0