God morning/god eftermiddag

God morgon säger jag trots att klockan snart tickar mot 13.00. Jag har gått och blivit förkyld ännu en gång på mindre än en vecka och det känns verkligen inte bra. Sportlovet är över och om jag skulle mot förmodan få bihålsinflammation så vet jag faktiskt inte vad jag kommer ta mig till. Vem orkar missa en vecka till av skolan? Det är ju slutspurten nu.... Näsan rinner konstant och förstår inte hur det kan finnas så äckligt mycket snor i näsan. Jag ska kurera mig med allt möjligt och jag ska stänga min vinterjacka from now on. Brukar vara dålig på att stänga den eftersom att dragkedjan alltid är så irriterande! Kom precis på att vi har glömt att jobba med projektarbetet denna vecka också..... inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0