Skolan sätter sig på psyket, det är tufft

Heeej! Dagarna går och min tidsuppfattning är helt borta. Det är liksom torsdag idag och jag har inte öppnat skolbäckerna än, måste ta tag i detta problem ikväll. Något måste jag faen i mig hinna göra! Läsa engelska bok, skriva klart en uppgift om buddhism/hinduism och plugga på ett filosofi prov som jag inte har gjort pga att jag har varit sjuk. Mitt humör går upp och ner och trots att jag har sovit 12 timmar är jag hur trött som helst redan klockan elva på kvällen dagen efter. Man undrar ju hur psyket mår om man är så slut i kroppen och huvudet. Åh vad jag längtar efter att inte ha någon skola att gå till efter studenten. Det går bra nu och att vila upp sig och ta långa långa super sovmorgonar har varit toppen, man kan säga att jag behövde detta. Få festa och spendera pengar en hel helg utan att oroa sig för plugg på söndagen och eventuella prov veckan som kommer. Åh vad jag älskar livet och vad jag älskar alla jag har omkring mig. Någon som förgyller både dag och natt och allt som får mig att le är min pojkvän. Mycket har jag honom att tacka för. Jag ska inte gå in på detaljer och sitta i min säng och lipa nu, jag är trots allt obeskrivligt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0