Vart tog det sista sportlovet vägen?

Världens underbaraste pojkvän fyller år idag och paniken nådde mig i skolan idag att Aah just det, present kanske är lämpligt? Jag gillar inte att köpa presenter och tycker att det är ytterst svårt att hitta det där speciella. Tanken på att faktiskt börja köpa praktiska saker såsom kläder, eltandborste, rakapparat och liknande har bara fallit bort. Istället ska här inhandlas ringar och halsband för dyra pengar med massa söta ingraveringar på att Det datumet blev du och jag tillsammans och det datumet o bla bla bla. Det är rätt kul att titta kläder till killen och jag gillade det idag faktiskt. Förstår inte varför jag inte har gjort det tidigare, för det är rätt schysst att se honom komma gående i något man själv har plockat ut. Han fick en skjorta och en tröja av mig. Lucky me så får jag byta tröjan till en annan storlek. Men nöjet är helt på min sida (:
Jag befinner mig på kals hos honom just nu och jag haaatar verkligen kalas, jag hatar mina egna kalas och jag hatar bara kalas i allmänhet. Vi går liksom inte riktigt hand i hand. Man blir så låst på något sätt och tvingas vara trevlig och se fin ut. PLUS att man måste städa sitt rum. Vad är det med sälkt och vänner som vill se ens rum när man fyller år? Snacka om att de försöker få en att känna sig speciell. Jag menar vad är det som är så speciellt med just mitt rum denna dag??? Det är rätt fånigt och jag städar inte mitt rum nuförtiden när jag fyller år. Bara för att.
Mycket irritation har det varit idag. Människor har varit irriterade på mig och jag på de. Har befunnit mig någonstans, på någon plats jag inte är van vid att besöka. Man får liksom lära sig sina brister väldigt fort och härligt här i livet. Det skär sig totalt.
Vi har ett NORDIC mun coming up in a couple of weeks. Om bara sisådär 3 veckor eller så. Har jag/vi börjat skriva resolution? Nä. Tycker jag att det är roligt? Nä. Vi får nada information och det brinner i knutarna.
Jag sitter på min pojkväns rum och har precis tagit en paus ifrån The Sims 3 spelandet. Jag vill bara knöla ner honom i min väska och sedan tar han och jag första bästa bussen hem till mig. Inte för att det går. Nästa Sims 3 expansionpack blir Nattliv. Hoppas på att kunna installera det redan ikväll. Hoppas hoppas HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0