Från då till nu

Jag vet inte vad jag vill bli, jag vet inte vad jag vill göra, jag vet inte hur framtiden ser ut. Förr ville jag bo i New York. Ungefär sådär 5 år senare, idag, så inser jag att denna dröm inte kommer uppfyllas av sig självt. Jag vill inte åka till Norge för att jobba, jag jobbar heller på Ica i Byxelkrok. Jag vill inte bo i London, jag bor hellre i Portugal. Allt fallande börjar nå sitt slut och det är dax att kanske placera sina fötter på marken igen. Studentmössan på, skumpan högt i det blå, kärlek kärlek kärlek, pojkvänn, familj, bästakompisen, lycka lycka lycka, allt kommer vara för mycket, sådär för mycket så att ingen 2011 förstår vad som precis har hänt. Jag har lidit igenom skolan, jag anar knappt själv hur lyckoruset kommer spridas i kroppen dagen innan. Jag är så JÄVLA värd detta så ni anar inte




 


  


   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0