Byxelkrok, Öland

Det blev en välbehövlig helg uppe på norra öland men ack så arg jag blir på mig själv. Förkylningen går upp och ned hela tiden och precis när jag tror att jag håller på att blir frisk så blir jag ännu sjukare. Vad är problemet liksom? Jag har alltid på mig jacka och jag tänker mig för så att det inte blåser för kallt mot halsen. Hur kan det komma sig att jag har haft bihålsinflammation som gått ner och sedan har jag fått det igen och det har gått ner och just nu har jag haft en golfboll i halsen sen i början av helgen. Börjar bli riktigt trött...
Det börjar snart bli dags att packa alla sommarläder och liknande. Känner att jag inte riktigt har någon ork att tvätta ALLA mina kläder. Det tar ett par dagar... Och gud nåde den som gör så att jag blir förkyld till både studenten och till sommaren för helvete vad jag ska jobba röven av mig!
Gladast utav allt är att bästis kommer upp midsommarhelgen och spenderar den hos oss!!! Iiiiiih ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0