Förberedelser till mitt livs längsta dag på TUESDAY!

Allt klart i skolan och förkyld som jag har varit nu i veckor så valde jag att stanna hemma idag. Hade bara en lektion men att vara ute i regnet och med stor sannorlikhet bli ännu sämre så hoppade jag det. Steg upp hyfsat tidigt ändå. Glass till frukost och filmen Morning Glory. Filmen avbröts när hela min dator krashade.... Mycket märkligt. Fast sen så har mitt virus skydd gått ut för ett X antal månader sen och har inte orkat fixat nytt så jag antar att jag får skylla mig själv lite grann.
Är hemma själv fram tills i eftermiddag och tänkte koppla in högtalarna och sedan städa städa städa!!! Det kommer bli en hektisk helg och en hektisk början på nästa vecka. ALLT ska vara perfekt enligt mig. Är ite besviken på vädret och att jag egentligen skulle behöva ligga ute och pressa i solen för att få färg på mina ben som har en vana att stöta ifrån sig solstrålarna på något sätt. Dom är ALLTID vita lilksom.
Ska göra mig iordning och kanske slänga i mig något annat än en glass till frukost! Varvar nysningar med att snyta mig och hosta. UUUUSCH! Varmt te med honung i gör susen mot halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0