Kreativiteten flödar gällande bakverk

Min halsjävel har inte förbättrats ett dugg (!!!!) och dumma jag har gått runt i ett blåsigt Kalmar idag... Smart? Eh nej! Usch jag känner att jag börjar få panik. Om jag inte vore förkyld och det så skulle det inte finnas några som helst hinder eller någonting imorgon. För ja, imorgon smäller det som baaara den! Som sagt på onsdag morgon kan jag vakna upp med hes röst eller till och med ha tappat rösten, eller hosta hosta hosta, eller feber eller vad som helst men varför dra på sig en MEGA förkylning innan? Har som tur var fler kompisar som också är små förkylda. Det är bara att bita i det sura äpplet och jag gör det mer än gärna.
Jag brukar bli som ett litet barn när det närmar sig födelsedagar, julafton och till och med nyårsafton (av någon konstig anledning). Har gjort upp ett schema för vad som ska uträttas idag och jag ska vara i säng till halv nio nio ikväll. Nördigt mmhmm. Är också rätt nöjd med min kreativitet som oftast brukar svika mig i viktiga samanhang. Ingen visste vad som skulle bjudas imorgon till efterrätt och jag kom på att morotskaka, lime cheesecake och turkiskpeppar och choklad macroner fick göra susen och OM det blev bra.
Kameran är laddad, skorna står redo, klänningen hänger färdig och klar att dras på och studentmössan ska börjas plocka upp. DET ÄR STUDENT 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0