Slickar i mig sista garlic dippen med ett hejdundrans jävla leende pä läpparna!!!! Det ska ni veta

Jag är så trött att jag håller på att dö bokstabligt talat. Mamma var snäll och körde förbi McDonalds innan vi begav oss hemåt. Älskar livet just nu, till 100%. Känns som att skolan tyngde ner mina axlar alldeles för mycket och för länge. (FYFAN, kan fan inte skriva, måste skriva om varenda ord. sjukt))) Vallen ikväll var stört skönt och Jenny nyström måste jag säga har riktigt goa människor so går där i jämfört medd kagg och stagg som bara ör svinigaa.
M^STE lägga mig nu.... ÄR SÅ FÖRBANNAT LYCKLIG!!!!!!
ps.Livt börjar på onsdag,. då packa rjag alla mina saker i varenda väska/resäska hjag har och flyttar upp till öland över sommaren sen får vi se vart kosan tyr till höste. Kan bli precis vart som helst! Helt underbat.
"VEM VILL GÅ I 2:AN NU??? INGEN INGEN!!!! FÖR VEM VILL GÅ I 2:AN NU INGEN INGEN ALLS! INGEN INGEN ALLS, INGEN INGEN ALLS, FÖR VEM VILL GÅ I 2:AN NU INGEN INGEN ALLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0