Tack för 3 underbara år klassen!

Älskade vänner, skolan är nu över och i tisdags tog jag och resten av Stagneliusskolan studenten. Vi radade upp oss fyra och fyra klassvis vid den stora entrén och vi var näst först. Stå där inne och skrika sig hes och bara känna det lyckoruset strömma genom kroppen var helt fantasstiskt och en helt ny nervositet som jag aldrig har upplevt fanns där också. Jag trodde att jag skulle ett antal gånger spy bokstavligt talat. Vi sprang ut till Chelsea Dagger och ÅÅÅÅH vad jag vill göra om det igen!
Promenerade i stan alla klasser och kom på mig själv att jag gick runt själv med alla mina grejer runt halsen och skrek och sjöng och visslade i min visselpipa, själv liksom? Vart typ helt borta. Trots att ljudet inte fungerade på vårat flak så skrek vi som IDIOTER ett par varv runt stan. Och en mycket märklig grej. Jag har ju haft så himla ont i halsen nu i flera veckors tid och hade tänkt ringa vårdcentralen nu efter allt studentfirande men efter en massa galet skrik, sen natt, massa alkohol och skratt så försvann mitt halsont. Och då har jag ändå låtit bli att prata för mycket plus att jag har gått runt i jeans och vår/höst jacka när det har varit ett antal plusgrader för mycket ute. Men inget av det hade hjälpt. Alkohol har sina positiva effekter trots allt!
Nästan hela min släkt kunde vara med och fira och vad överraskad jag blev när det vart så många av dom som kom och såg när jag sprang ut! Mamma och pappa hade gjort världens godaste mat och presenterna var hur fina som helst.
En mer lyckad dag får man fan i mej leta efter, det var toppen rakt igenom från klockan 6 på morgonen till klockan 5 morgonen därpå. Jag somnade som världens lyckligast tjej både i förrgår och igår. Jag skulle vilja göra om det här varenda år med klassen. Fy vad jag kommer att sakna alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0