Kaos bland allt skrivande

Jag är en paranoid tjej och har verkligen blivit ett snäpp mer än förut. Vet inte vad det är som kan ha påverkat det, besvikelse? Ja kanske. I skolan är det en massa massa FN förberedelser och den 22 mars så styr kosan mot Strand Hotell i Borgholm för att där spendera 3 nätter med våra nordiska grannar. Ett klimatrollspel där det enbart kommer att debatteras en massa klimatresolutioner. Hur intressant det är går att disskutera. Human Rights kommittee brukar vara den roligaste men inte i ett klimat utskott. Fy vad jag kommer sakna mina småsyskon och pojkvän. Hatar verkligen att sova borta om det inte är hos min bästa kompis elin eller hos pojkvännen. Tydligen så får man OM man vill åka hem efter de obligatoriska aktiviteterna men vem sjutton vill ta sig hem med bussen därifrån och sedan dit på morgonen igen???? Helt sjukt vad allt är omständigt. Provdebatter är nästa vecka tisdag och resolutionen skulle ha skickats in i måndags, det första utkastet men jag har inte hunnit börja. Nej, för det finns faktiskt ett betydligt viktigare liv vid sidan om. Hinner inte med allt jag vill. Jag skulle vilja lägga till ett par timmar på dygnet, då hade vårterminen i 3:an varit perfekt! Jag har också glömt min rosa livsnödvändiga mapp hos min pojkvänn när jag åkte till skolan idag och guuuud vad jag skulle behöva den nu! Alla de viktigaste papprena ligger där i och utan den blir det inget resolutionsskrivande. FAN
Jag ska börja skriva på min svenskarapport, förslag på ämne??? Tänker inte skriva om Tibet konflikten ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0